25 november 2011

fråga bloggen


jag behöver råd av dig.
jag tror ännu på mycket snö o vinter*. jag behöver** ett par nya ordentliga vinterkängor. som är bra för slaskväder också...
jag är lite förtjust i de här lila-färgade... men men... jag har en röd dunrock. men en svart "gå-med-hunden"-rock. hmmmm.... jag vill ju mest använda dem ute me hunden men nog kanske också med min röda dunrock... går det?



annars måste jag köra på det här andra alternativet, men det känns inte helt jag eller lika roligt...

är det här nu ett sånt där klassiskt i-land-problem?



* om inte den här vintern så nästa... eller nästnästa...
** behöver och behöver... men ni fattar.

2 kommentarer:

  1. Kör de lila. de har ju röda skosnören ser det ut som. dessutom!

    SvaraRadera
  2. Din gu'dotter sku säga lila! Och jag håller med. Puss från Tukholma.

    SvaraRadera