23 februari 2012

vad njuter kungligheter o kändisar av?

mitt i dagens kungliga baby-yra funderade jag på en sak...
njuter kändisar o kungligheter eller annat stormrikt folk av samma saker som vi "alldagliga" människor?

så som:
- hotellfrukost (de bor ju så ofta på sånt)
- den där sköna känslan när fredagen lider mot sitt slut (de kan väl ha fredag när de vill?)
- slö, långsam frulle med massa godsaker (har de sånt varje morgon?)
- att strosa på stan o tappa tid o pengar (de har ju alltid misstänksamma kostymgubbar i släptåg)

sånt fundera jag på idag. vad tror du om saken?

4 kommentarer:

  1. Jag tror att de njuter av att föda barn. Blod, svett, och tårar. Precis som för alla andra. Och inga paparazzin på plats.

    SvaraRadera
    Svar
    1. hmmm... ingen erfarenhet av det... hade inte tänkt det som en njutning. med elle rutan paparazzin tänkte att det är njutning först liksom när det är över. men va vet jag...

      Radera
  2. Min bekant bor nära Haga slott. Hon såg när den lilla familjen kom hem. Med poliseskort och en galen fotograf i släptåg...

    SvaraRadera
    Svar
    1. tokigt är det!

      va roligt att jag hittade din blogg! hade inte vetat om denna, jag ska börja skumma igenom den! kram på dig!

      Radera