21 februari 2012

god frulle!

detta har blivit en tips-blogg, men det är väl bra att tipsa sina vänner om stuff?!
det är dock inte en betald blogg så tipsen är helt personliga och dumdristigt ärliga.

fazers frukost för 10,50 på glogatan! lagom brett urval, möjlighet att välja men inte ett urval som orsakar choice burnout.
just det jag behöver för att vara nöjd:
  • yoghurt eller smoothie - mysli eller nåt att slänga i ger plus i kanten
  • gott färskt bröd
  • ost o skinka - behövs inte femtielva sorter, ett par räcker bra
  • ägg - ifall jag är på humöret
  • croissanter - SKA finnas om man vill få godkänt betyg som morgonmålsställe av mig.
  • god juice
  • bakverk eller nåt sött - ifall man är på humöret liksom
bra start! ha en fin tisdag alla!

7 kommentarer:

  1. Svar
    1. ett av de bästa uttryck jag vet! känner den burnouten allt för väl... :)

      Radera
  2. oj! jag pulsade där i knutarna kring nio snåret imorse. Nästa gång har vi träffis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaaa! allt för länge sen jag åt en kompis-frulle!

      Radera
  3. Och SKUMPPAAAAAAAA!!!!! (Märks det att jag har abstinens kanske?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! de märks o visst tusan ska en bra frulle ha skumppa!

      Radera
  4. Fazer glömmer jag alltför ofta bort. Är ju faktiskt super! Dessutom det som ligger närmast oss antar jag.

    SvaraRadera