29 februari 2012

pirrig förväntan!

pratade just med min bror o det är annorlunda än för er eftersom vi alltid"pratar" via bild*. o det är egentligen hurja kiva - man ser den andra!
EDIT: det extra roliga var alltså att jag fick se hans två två krabater sova i en sittvagn i en liten hög. så söt-komisk syn!

jag ska hänga med honom o hans familj i soliga stockholm hela helgen o nu blev jag sådär pirrigt (inte nervöst, på glatt sätt) förväntansfull!

såååå skönt! jag tänker uteliv, lek o kanskekanske junibacken.... (har väntat i åratal på att "ha orsak" att gå dit!)
dessutom ska jag under dagarna träffa två fina tjejer - en kompis från länge sen o en från vårt gemensamma indien-äventyr!

jag är happy happy nu!

det är en bra vintersemester framför mig. först soligt stockholm, sen två dagar bara hemma, göra det som faller in, gå på promenad o på stan MITT på dan! sen alperna!

sa jag att jag är happy happy? :)

* min bror är alltså döv o vi kommunicerar på teckenspråk via webcam.

8 kommentarer:

  1. Lyckans dig! Stockholm är wunderschööön och det rä nästan vår där.

    SvaraRadera
  2. Åååh, helt bäst juh! Älskar den känslan.

    Ses snart, toodles!

    SvaraRadera
  3. Låter som prima dagar, ja veckor ju, framför dig! Hälsa Stockholm från mig och ha så underbart!
    Kan du meddela sen om man kan gå till Junibacken som barnlös vuxen eller måste man ha ett barn med sig?

    SvaraRadera