27 juni 2013

nattens tankar

jag är lite klokare redan ikväll! fått fantastisk coachning av kolleger. måste skriva lite för att minnas själv.

skicklig, nyfiken, samarbetsvillig o avslappnad.

jag är duktig, jag vill vara det o jag får också samtidigt vara egoist. måste lära mig prioritera o delegera. jag bryr mig, men inte om allt o alla, jag vill hellre få resultat. jag brinner helst för det jag ska göra o vill jobba med och genom engagemang, entusiasm och nya idéer. jag är lösningsorienterad och dålig på att förvalta och bevara. jag vill ha flexibilitet o påverkningsmöjligheter. jag är dålig på att följa upp och "klar-stämpla" nåt, jag startar upp mer än jag slutför. jag tror människor gör resultatet men tålamodet räcker inte för alla.

jag mår bra av att låta själen hinna ikapp, vara extempore och med "färre o värre". jag har roligast när jag utbildar och coachar.

godnatt!

1 kommentar:

  1. Värdefulla tankar! kan du öppna lite "färre och värre"? Främst värre?

    SvaraRadera