16 juni 2013

pizza i ingå

en av de bättre söndagar. jobbade bort lite "ont samvete". hoppade i bilen o susade till ingå i ösregnet.
kändes så rätt o mysigt att jag blev en lite bättre människa på fläcken.
varför ingå? för att äta pizza och umgås med en viktig typ förstås. det gäller att mötas halvvägs - då blir det bäst. så dryga två timmar, en pizza, en kaffe och viktigt samt oviktigt snarvel senare susade jag hem i solen. sol ute o sol i sinne. plockade med mig hem lite sommar och stannade på vägen och flyttade omkring på mammas möbler och lådor. (hon har precis flyttat) 
 
jag är knäppt tacksam över mina vänner, över att vädret var just som det var idag, över att min hund är min och att jag trots lite underliga tankar nu o då ändå mår bättre än på flera år.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar