11 november 2012

lördag i bilder

igår sysslade jag med allt möjligt...

hade fin-besök på golv-brunch. flyttlådor är även bra för kreativa konstverk.

besökte design-muséet - där läste jag gamla Kotiliesin från 50-talet!

hittade smyckesskrin i min smak.
har letat länge men tydligen ska man vara tant för att ha smyckesskrin.
 
funderade på om jag skulle skaffa nåt roligt glasskåp till mitt hem.

besökte tre olika järnaffärer för att hitta alla attiraljer jag ville ha och byggde sedan "smart förvaring" hela kvällen i diverse skåp. jag är riktigt imponerad själv över min "smarthet".
 


6 kommentarer:

  1. mucho impad! jag måste komma och kolla närmare med bättre tid snart. och dina frukostkaverin tackar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. man överraskar till o med sig själv ibland

      Radera
  2. Hej Skrutte! Tänk att jag hittade din blogg o genast behöver jag få veta varifrån smyckesskrinen som ser ut som böcker är? Love them. Must have them. h: en annan tant

    SvaraRadera
    Svar
    1. skoj att du hittade hit!!! de är från en liten inrednings/lifestylebutik på fabriksgatan, mellan högbergsgatan (eller är det skepparegatan i den ändan?) och jungfrustigen. minns inte vad den heter.

      spring snabbt, den övre "boken" hade hon bara en kvar av.

      Radera
    2. tsupi tsupi, som Uuno Turhapuro sku säga! Dit ska jag!

      Radera
    3. Lyckades haffa en som sagt från konglomerat.fi. Den hette the complete collection o har bilder av insekter på pärmen. love it!

      Radera