27 maj 2013

kli i fingrarna - smida planer

förutom att jag firat den lustigaste (och krulligaste) av världens 3-åringar så har jag inspirerats av grymt bra diskussioner det här veckoslutet.

så bra människor jag missat i några år, men vilken tur att man kan hitta tibaks!

jag har kommit ut ur ett vakum! jag lämnade ett förhållande som inte var bra. där jag till slut mådde dåligt o slog band på mig och hur jag vill leva. och det har tagit tills nu och det slutliga hund-beslutet att känna mig rätt ända ut i tå-spetsarna.

nu har jag en snarkade hund under min säng, jag är lycklig för det och jag har alla möjligheter framför mig!

ännu har jag rester av vakumet runt mig. och jag försöker fylla det med oväsentligheter o materia. nu är det dags att börja fylla det med annat.

jag lär mig nytt om mig själv hela tiden. just nu är jag inspirerad o vet att jag behöver utmaningar, nya planer i livet. det kliar i fingrarna. ingen aning ännu om vad det är som kliar men nåt är det. nånstans ska jag. det är en rolig känsla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar