19 oktober 2011

oh bugger!

idag e bara en sån dag. en sån dag då man vill skita i allt vad jumppa heter trots att man borde ge höfter o mage en omgång. en sån dag då man vill lägga sig i soffan o dra en filt över sig o frossa i lösgodis. alternativt en sån dag då man slänger en pangkaka i ugnen o sen äter upp hela bara för att man kan.

så hade jag till o med bestämt mig för att med gott samvete göra nåt eller allt av detta o skita blankt i att detta är enda dan jag hinner vara hurtig.

f*n oxå min besvikelse när jag stiger in genom dörren, avslutar ett långt präppel per telefon o inser att tack vare präpplet glömde jag stanna vid butiken.

inget lösgodis, ingen mjölk för pangkakan o minst 300 meter till butiken. det var ju just att dra mig nånstans som jag inte orkar nu. hela samvetslösa planen sket sig.

bugger.

1 kommentar:

  1. oj neeeej! jag ska ännu till butiken och köpa godis bara J kommer hem. Kan du så kan jag. Och jag har utnämnt den här dagen till lyxa-till-det-dagen. Då man gör en sketen onsdag till en fantastisk onsdag!
    H. prepelkajsa

    SvaraRadera