23 oktober 2011

choice burnout

...även känt som beslutsångest men jag tycker den engelska namnsättningen är bättre.

hur som helst så är det mitt mellannamn.

kanske inte så mycket sådär i butiken eller liknande. men definitivt när det finns grejer att göra.

eller som nu. min tid är lite för fullspäckad, jag kan gå på 24-7 om jag vill o för att sköta alla projekt finemang. jag vet ändå att det inte skulle sluta bra, att jag måste ta mina andningspauser. att jag inte behöver vara överallt, göra allt till 120%. men shit så svårt att idag oxå välja en halvledig förmiddag (för att dessutom hinna förbereda ett scoutmöte tills ikväll) framom ett scout-seminarie. för tänk om jag missar nåt viktigt, bra, intressant. som jag säkert har noll nytta av om krafterna är slut o jag ändå inte orkar göra nåt med det.

hur sm helst - valet är gjort för nu är klockan för mycket att dyka upp där mer. så nu kör jag tidning, hundpromenad o förberedelser. ha en trevlig söndag alliop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar