12 oktober 2013

lets do this again

kan ju tycka att golvet i mitt hem kunde ha blivit färdigt för en halv evighet sen.
har besökt stockholm, uleåborg och nu stockholm igen denna vecka. har funderat på vad mitt "why" är och har perklat över remppagubbar. gjorde en morotssoppa nånstans emellan. lärde mig hur oppisopimus fungerar och läste några grymt bra artiklar. köpte en bok om vanor och en om pensionärer som startar en liga. shoppade mig pank på ansiktsvårdsprodukter.

min vecka alltså.
nu ett glas rödvin i soffan i min brors nya hem - bra känsla. fick rapport av far som sköter hunden att hon fungerar bra som portabel fotvärmare och diskmaskin på segelbåt. jag känner mig trygg.

älskar hösten - håller mig till vår-depressioner och höst-lycka. det är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar