20 februari 2013

passion for people

tankar jag tänkt idag:

- att jag fullkomligt älskar att brainstorma, utveckla och skapa med människor som vågar utmana sig själv och andra, som har mod, självinsikt, tillit o respekt ti andra och tar ansvar för sig själv och andra - passionerade människor

- att jag gillar ordet passion - inte så mycket med tanke på romantisk sådan, utan den där engagerande, motiverande passionen som får en att gråta, skratta, slåss och utveckla saker man tror på

- att coacha ledare och vara närvarande är fruktansvärt roligt

- att ledarskap är nåt jag brinner för. inte bara as in vad chefer gör - utan var och en av oss är en ledare. i sitt eget företag. Skrutte AB. hur leder jag det företaget?

- att ett tack kan kännas ännu större när mitt namn kombineras med det. testa själv - lägg till namnet när du tackar någon. "Tack Skrutte" det går in i hjärtat, du hör det mycket tydligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar