17 februari 2013

flygfältshälsning

denna vecka ska jag göra rekord i antal flygresor på en vecka....
nu till stockholm, hem på tisdag för att direkt byta "buss" till uleåborg. hem därifrån på onsdag. rn sväng via kontoret för ett möte, en sväng hem för att byta väska o sen flyga till alperna! Sen ska jag susa i backarna i fyra dagar - jihaaaa så jag väntar.

har en så goer känsla i magen just nu här när jag sitter med min kaffe på flygfältet.
det är liksom bara bra.

mycket fint i vardagen den senaste tiden. vänner, överraskningar, oplanerade träffar - lördagspizza o promenad hos vänner. en kompis från längre bak i tiden som vi lyckades tömma många vinglas med igår kväll och pratat igenom så gott som allt väsentligt man kan tänka sig. vi avslutade med regeln: ta ett glas av det dyraste vinet o du har ingen huvudvärk. det funkade!

jobbet är överväldigande mycket. men det ska bli bättring så jag står ut. den senaste tiden har jag ändå fått såna kicks av många bra diskussioner, tuffa samtal och utvecklande diskussioner med kolleger och våra fina chefer som det är en ära att få coacha och stöda.

o jag tycker det är lite mysigt att sitta på flygfält. jag gillar att resa nu o då, gillar av känslan at sitta, stanna upp här, ta en kaffe o sen dra vidare.
dessutom får jag se brorsbarnen ikväll!

tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar